دومین فرشته ی ما

اغاز هفته ششم

1392/2/20 23:30
نویسنده : مامان مریم
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی  قشنگم

امروز وارد هفته ششم شدی

فردا میخوام برم شبکه بهداشت پرونده باز کنم برات تا هر ماه علاوه

بر دکتر منصوری اونجا هم برم واسه کنترل لحظه شماری میکنم واسه

اولین سونو که ببینم 2 قلو هستین یا نه   به هر کسی که میرسم

میگم دعا کن 2 قلو باشه واااااااااااای خدای من یعنی امکان داره

فندق مامان با وجود تو زندگیم خیلی خیلی شیرین تر از قبل شده

عااااااااااااشششششششششششقتم  بچه های من همه زندگیه منن

 

اینم عکس وروجک من

 

 

 

البته اگه دو قلو باشید که ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاغمور
22 اردیبهشت 92 12:18
سلام مرسی مه به ما سر زدید از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم امیدواریم این مدت به زودیه زود و به سلامتی به پایان برسه
bano
22 اردیبهشت 92 12:56
salam bale k movafegham taze shoma ybar dg ham maman shodi o tajrobe hat bishtare man esmetonomizaram to linkam va ton tonbeheton sar mizanam shomam mano yadeton nare ha
مامان ماهیار
30 خرداد 92 19:21
بسلامتی نازنین فاطمه 2 سالشه بسلامتی 2 قلو بارداری مبارک
مامانی تنها
31 خرداد 92 0:53
سلام مبارکتون باشه مواظب خودتو نی نی گلت باش به منم سربزن خوشحال می شم