دومین فرشته ی ما

مامان تنبل و هفته بیست و دوم

1392/6/11 13:10
نویسنده : مامان مریم
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بسر قشنگم ماچ

خوبی گلم؟

چه سوالیه ؟معلومه خوبه برنس من

بدر منو در اوورده از بس تکون میخوره

یعنی باید هم اینطوری باشهقلب

مامان فداااااااااااااااای اون تکون های به موقعت که تا من صدات میکنم تکون میخوری اما تا بابا میاد دستشو بزاره رو دلم انگار نه انگارنیشخند

خخخخخخخخ

خوب از الان بلدی بقیه رو کنف کنی هاااااااااااقهقهه

منم میبینم اینطوریه شعر میخونم که :

    بسر گلم از بس تکون خوردهقلب                           دل مامانشو بردهبغل

                               حال باباشو گرفتهوقت تمام

 

نمیدونی این شعرو با چه اهنگی میخونم خخخخخخخخخخ

بابات حرص میخورهابرو

بعدش هم میبینه چاره ای نیست میزنه زیر خندهقهقهه


ابجی رو هم که نگووووووووووووو

میاد انقدر قربون صدقت میره که دلم میگیرهناراحت

میگه داداشی دورت بگردمممممممممممبغل

داداش من فدای قدو بالات

داداشی خیلی دوست دارم

بوووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

و اینگونس که شکم من تف مالی میشه از محبت های خواهرانه نازنینماچ

واقعا خیلی دوست داره

هی میگه مامانی داداشی بدنیا بیاد میبرمش بارک

میبرمش گردش براش همه چی میخرم

لباسهات رو هم انقدر دوست داره که نگو

میگه فدات شو کی میای مامان اینا رو تنت کنه دوماد شیهورا

البته اینا رو همه از بنده یاد گرفته هااااااااااااا(ایکن ناگفته نماند)تشویق

بیش هر کی هم میرسه از تو براشون تعریف و تمجید که داداش من مودبه

داداشم با هوشه

داداشم تبل مبل و خوشگله

خخخخخخخ خوب حتما هستی دیگه ابجیت بهتر از من میدونه

دیروز رفته با مامان بزرگت میگه مامان جون داداشی تکون میخوره هااااااااااااااز خود راضی

و اینگونه بود که من اب شدم از خجالتخجالت

جونم برات بگه عزیزم که ما هنوز اسمت رو انتخاب نکردیم

اولش که اسمت ماهان بود

بعدش شد رهام

الان هم بابات بیشنهاد داده که اورهان

منم از اونجایی که خیلی اسم اورهان رو دوست داشتم فوری قبول کردمچشمک

ولی بازم هنوز قطعی نشده

ولی من اورهان صدات میکنم تو هم واسم تکون میخوری

خوب حتما اسمتو دوست داری دیگه مادرررررررررررر

الان هم داری تو دا مامانی وول میخوری

مامان فدای تک تک تکونات بشه عشقم

اینم عکس نازت

دست کوچولو با کوچولو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان غزل خانم
4 مهر 92 17:44
ای جان دلم اورهان داماد گلم ... خوبی روز و روزگار خوبه ؟ کمر درد هم داری؟ من که خیلی