دومین فرشته ی ما

و بعد از کلی تاخیر اغاز هفته هیجدهم

1392/5/8 15:54
نویسنده : مامان مریم
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام و دوصد سلااااااااااااام

به قند عسلم

تاج سرم

گل به سرم

بلللللللللللله  خوشگل پسرم

چیه تعجب کردین؟؟

تعجب نداره که

داشتم به پسمل گلم سلام میدادم

عشششقمی

این چند هفته ای که درخدمت تون نبودیم به اتفاق نینی های گرام تشریف برده بودیم مسافرت

بله از این کارا هم بلدیم

خونه مامان جون و بابا جونیه نینی هام

هوووووم رکورد شکوندیم 19 روز اونجا بودیم و بابایی اومد دنبالمون

و ما هم در حالی که دلمون به حال بابایی سوخت اومدیم خونمون  ولی دلمون نمیومد

از اونجا بیایم

اخه خیلی خوش میگذشت که

جونم براتون بگه اونجا رفتم دکتر و برام مرحله دوم غربالگری رو نوشت و

با دایی جون رفتیم سونو گرافی و خانم دکتر گفت که  جنسیت نینی مشخص میشه

دل تو دلم نبود تا نوبتم بشه

و بلاخره برای دومین بار دیدمت

گل من چقدر بزرگتر شده بودی

اولش که پشتتو کرده بودی به اقای دکتر

ای جووووونم چقدر برامون نازمیکردی

بعدش اقای دکتر با اون دستگاهش چند تا ضربه اروم رو دلم زد که تو شروع کردی تکون خوردن

قربونت برم که چقدر دست و پاتو برام تکون دادی

عقش خودمی بلا

گفتم دکتر سالمه؟

دکتر گفت معلومه

بعدش گفت ((اوغلاندی))

وااااااااااااای کلی ذوغ کردم

اقای دکتر کلی این ور و اون ورتو نگاه میکرد و چپ و چپ ازت عکس میگرفت

از ته دل خوشحال بودم اول برای سالم بودنت بعدشم اینکه معلوم شد پسری

همین جوری که دراز کشیده بودمو و تو ال سی دی تو رو میدیدم خندم گرفته بود

از ذوق داشتم غش میکردم

جواب رو که گرفتم و اومدم پیش دایی و برگه رو نگاه کرد اول عکساشو  دید

بعدش هم با دستم اشاره کردم به قسمتی که نوشته بود

sex:male

دایی هم کلی ذوق کرد و گفت نازنین میدونسته هاااااااااااااااااا

بعدش هم زنگ زدیم بابایی و اونم کلی ذوق کرد و قربون صدقه پسرش رفت

رفتیم ازمایش رو هم دادیمو رفتیم قنادی و یه جعبه شیرینی هم گرفتیم و رفتیم خونه

 به لطف بابا مهرانت الان همه میدونن که تو گل پسر تشریف داری

الهی  دورت بگردم

برات لباس های خوشگل گرفتم تو رو تو اونا تصور میکنم و کلی قربون صدقت میرم

البته دور از چشم ابجیت

الهی بگردم خیلی دوست داره هاااااااااااا اما خوب حق داره اون سنش کمه

و تحمل اینکه یه رقیب قراره براش پیدا بشه سخته ولی خوب باید از الان

براش زمینه سازی بشه  بعدن زیاد براش مشکل نباشه

ایشالا که باهات خوب کنار بیاد گل من

دوست دارم اسمتو محمد بزارم یا حد اقل با یه پیشوند یا پس وند

فعلا در بارش تصمیم نگرفتیم

ایشالا خدا کمکمون کنه که یه اسم خوب برات انتخاب کنیم

جوجوی من برو استراحت کن

راستی جدیدا خیلی شیطون شدی ها تکون هات بیشتر احساس میشه

الهی فدای تکونات بشم که قند تو دلم اب میکنه

اینم عکس این هفته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ی نی نی
16 مرداد 92 16:28
maman maryam jon ninit hamishe salem o sare hal bashe salavat mrc k behem sar zadi ...pesmaleto bokholam bazam pisham bia:x
مامان غزل خانم
8 شهریور 92 13:27
salam azizam belakhare esme in domade ma chi shod ? garche fek konam aroset y chand haftei bozrgtare
مامان رویا
31 شهریور 92 12:37
سلام به به خدا نی نی های نازتو برات حفظ کنه شما هم ترک هستین؟ من ارومیه هستم خوشحال میشم یه وبلاگ پسملی ناز من بیای بیشتر باهم باشیم