دومین فرشته ی ما

مامان منتظر ♥♥♥

1392/2/20 23:32
نویسنده : مامان مریم
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

گفته بودم زود زود میام اما من بد قول دیر اومدم اما تو همه این روزا بهت فکر میکردم

کلی با بابایی حرف زدم واسه اومدن شما اما ..

خودت که بیای بابایی رو بهتر میشناسی گلم همیشه نگران خانواده هستش دوست داره بهترین شرایط رو داشته باشیم به همین خاطر میگه اول باید شرایط محیا باشه

ابجی هم که دیگه انقدر شیطونی میکنه که من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم

ولی الان چند روزه که حس میکنم که قراره بیای پیشمون حالا چرا؟ نمیدونم زبان

چند روزه حس خیلی خوبی دارم همراه با نگرانی خیلی دوست دارم تو اولین بیبی چکی که میخوام   استفاده کنم  امیدوارم کنی نمیدونم اگه الان پیشم باشی باید ٣ هفته ات باشه نازکم واااااااااای خدای من این چند روز پر از استرس چطوری میخواد برام سپری بشه خیلی دوست دارم از همین الان همه چی رو بدونم

اینکه هستی!!!

اینکه وجود داری!!!

اینکه دختری یا پسر!!!

و اینکه شاید دو قلو باشیخیال باطل

نمیدونم فقط خوشگلم دعا کن که حسم باهام صادق باشه و وجود داشته باشی امروز صد در صد بیبی چک میگیرم میدونم که شاید اگه باشی هم الان خیلی زوده که نشون بده اما میگن اگه ازمایش بدم همون روزهای اول هم مشخص میشه شاید هم از دادم نمیدونم تو فقط باش

بیشتر از همیشه منتظر امدنت



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)